Stilettos and broken bottles, I'm spinning around in circles.

Min nya transparenta kreation i grått, sista kvar och 70 procents rea.
Ordinariepris 499 kr. Vad kan jag betalat för den då tro. Jo, 150 kr. Tagen.
På måndag hämtar jag ett par Miss Sixty jeans, också med 70 procents rea. 
Mörk tvätt, precis vad jag behöver. Dessutom får man förbannat mycket snyggare ass, aldrig fel. 
Inhandlade också mitt första Pandora armband, ett dubbelt i svart flätat läder. 
Tänkte hållt mig till det men mor min ansåg att en liten berlock inte skulle skada,
så det blev ett spöke. Enkel och glad. Lagom sådär. 
Är egentligen inte alls  mycket för saker som alla har, sticker hellre ut. 
Får se om jag fastnar för detta och köper fler, eller låter det vara så enkelt som det redan är. 
Nallekorven och den blå bildens medverkan i inlägget har väl ingen större mening. 
Jag har nallekorv hemma. Blått är flott. Det är väl det.
Tacosen är avklarad och jag är helt färdig, så det blir nog sängen inom kort skulle jag tro. 
Imorgon har jag gjort planer för övningskörning, julklappsbyte (något sent ute kanske?) samt min första ridtur på 4 månader, kan gå vilt till hörrni, håll i hatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0