There's nothing to lose, there's nothing to prove, I'm dancing with myself.

Se vad mamma hittade idag på göteborg horse show, hunter puts!
Med tanke på hur skrutt mina blivit så var det behövligt. 
Gråa har de varit tills nu, och jag hoppas att detta hjälper och håller.
För övrigt är mitt CV nästan färdigskrivet och jag ska försöka skicka det imorgon. 
Då ska vi också in till stan och hämta lite undanlagt. 
Kanske får lite annat följa med hem också.
Man vet ju aldrig liksom. Shit happens.
Ska även slutföra en hästaffär så för tillfället ser morgondagen hyffsat späckad ut.
Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon, nighty


Fosterställning och stilla ryckningar.
Tårar och tysta snyftningar.
Den växande pölen på kudden.
Kramar om ett gossedjur i hopp om att det ska sluta.
Det gör ont nu. För första gången på riktigt länge.
En rädsla i osäkerhet skapas.
Skrämd av tanken att jag inte riktigt släppt taget.
Famnen jag saknar.
Famnen jag aldrig fick mer än några korta stunder.
Att vara så nära dina hjärtslag, känna det pulsera för att nästan sätta mina egna i otakt.
Och nu är jag som i otakt utan dig.
Tomrummet som fyllts och tömts.
Det har aldrig gjort riktit så ont förr. 
Tills jag fick tömma ut dig.
Då blev det olidligt.
Städa bort, rensa ut. 
Det sista ligger fortfarande kvar i hörnen.
Jag saknar dig så det gör ont.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-20 @ 22:20:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0