Slängde ihop ett örhänge


Köpte Snyggt halsband som jag knappt vågade ha sönder
Köpte Fula örhängen för att ha hjärta att förstöra dem
och efter lite piff så hade jag ett snyggt örhänge. Likey?
Det är både kul och värt att pyssla för att sticka ut lite, även om kors verkar va grejjer nu för tiden.
30 min och strax över 100 kr fattigare. Men fan va värt.
Helnöjd. Ska användas redan imorgon.

Har varit off och kanske till och med fortsätter med det.
Ni gnäller lite nu kanske, men jag har mycket att fixa atm.
Och ångesten över att inte hinna tär lite extra. Men det kommer, jag lovar.
Idag var jag på stan lite med mitt hjärtegryn Madde, fick med mig ett fint nattlinne hem och lite strumpor.

Nu ska jag snart rida lektion, sen blir det näni hos Saara och imorgon kväll ska jag
ännu en gång till henne och ha minipartäy med två av hennes klassisar. Ser jävligt bra ut med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0