Skola, Gekås och Tårar

Det blir ett bildregn idag till skillnad från igår. Orkar inte med en massa text idag, hoppas ni klarar er.
Att ta kort värda att visa är kanske inte min speciallité men vet inte om skrivandet är på sin plats heller.
Men imorgon penslar jag på smilet varsamt och döljer lite.
Resten av veckan ser ut som mycket läxor, körskola och kattparty.
Massa kattparty. Ska spendera tid med en liten, liten vän som förmodligen snart lämnar mig.
Mig och hennes två ungar. Jag tror att hon fattar. Anar. Hon förstår nog mer än jag tror. Prata kan hon inte.
Men förstår, det gör hon nog trots allt.
Lika glad som alltid. It's for the best, så säger man ju.
Men nåvidare bäst känns det inte just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0