she cries into the leather seats

Hittade någon gammal bild i brist på nya. Eller mest brist på ork att föra över. Förlåt.
Igår, ja då jävlar firades det
. Harrys, Strippstång och en massa taxi. Välsignat var väl det, så vi slapp gå.
Mindre välsignat var stången, vidrörd av allt för många. Kanske borde testa sig?
Tåls att funderas på.

Idag hämtades jag av min kära mor hos beccis och sen var det bara att ta en dusch och börja piffa till lite, dona lite. Vika handdukar, ta fram spray och hårfön. Ställa dit stol och spegel, framför vart annat, lite snett kanske, men det duger. Funkar. Accepteras.
Minisalong, och sen kom kunden. Bet ihop och det slutade faktiskt med ett fin fint resultat.
Lite katching i sparbössan, aldrig fel. Mamma fixade äppelpaj och kaffe. Fika med stearinljus.
Tro fan att jag har världens mysigaste salong, jotack.
Och nu efter ett ridpass i mörkret med lite älgbesök är jag ganska sugen på sängen.
Kudden, täcket och så lite musik på det.
Men först blir det mat. Mammalagat. Man njuter ju så länge man kan.
Snälla tisdag, kom aldrig.


Hurts - Wonderful life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0