Ja hallå ja

Skulle nog säga att detta inlägget är mest för att mina kära klasskamrater ska se att jag är vid liv.
För jag är faktiskt det. Även om det kanske inte verkade så i fredags. Men nu, nu är det bättre.

Efter en helg med klassfest och en inte så kräftig kräftskiva känner jag mig faktiskt på topp.
För fan va kul det har varit, trots allt. Och jag är nöjd som bara den.
Fina vänner, skratt till tårar, fulla allvarssnack, lite mys, lite brödkrig.
Inga konstigheter.
Ni kanske har märkt att tidsbrist har varit ett faktum, och även brist på ork i dagenefter läget.
Men nu, nu är jag fan med igen. Ska försöka sköta mig lite bättre.

Nu ska jag packa klart till morgondagen, då det bär av till Ästad 4H gård med alla frisörklasserna.
Lite p12. Men det gillar vi.

Sov gott bebes

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0