In your brown eyes


Man ser cool ut med solglasögon inomhus. Jo det är sant, lovar.

J
ag hade 100 saker att skriva om innan jag börjadet knappa.
Nu försvann nog mina tankar i musiken, dom dränktes bort.
Men jag ska göra mitt bästa ialla fall.

Jag hade flyt idag, som en kontrast från många gråa dagar.
Kanske har hittat eventuell provridare till Bibbi.
Och aa...det va väl det.
Men jag känner mig glad. Och det är bra antar jag. Jag klarar och behöver inte kämpa. Inte idag iaf.
Har mycket i helgen att se fram emot. Imorgon är det klassfest med nästan alla underbara.
På Lördag blir det kräftis utan kräftor, mer en skiva då alltså. Det blir fedt.

Naglarna är nylackade i sotigt svart och jag är som sagt glad. Inget speciellt att klaga på.
Ser saker, läser saker men blir inte upprörd. Och jag tror att det är för att jag inte orkar längre.
Visa saker ska man bara låta vara och inte fundera på. Problem vars källa inte ska letas upp.
Frågor som klarar sig självständigt utan svar. Och jag behöver inget svar, inte från dig.
Vad jag tror att jag behöver är att aldrig se dig igen. Så peace of assface.

Never again will i ever get lost in your fucking brown eyes.

GODNATT PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0