If I don't call, it's not because I don't love you - It's because I do.

Sitter och kollar på O.C. och blir kär på nytt. Finns nog ingen bättre serie. Bäst helt enkelt.
Och jag tröttnar aldrig.

Snart kommer Rutger hit. Inte nattbesök eller så. Mer en stol. En halv stol faktiskt, från ikea.
Ena halvan har jag redan, så nu är det bara upp till mig att montera ihop skrället med.

Onoff verkar inte vela ge mig en telefon trots allt, den har inte kommit än och när jag ringer svarar de inte.
Värdelöst. Verkligen. Och för ca 5 min sen spillde jag te på den preliminära mobilen. Inge vidare. Alls.
Inte för att den är någon vidare telefon utan teet heller. Kanske bättre med te.
Nu ska jag fortsätta glo, vänta på stol och sen rida, chingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0