I wake up, it's a bad dream and no one is on my side.


Bild från min och Saara's promenad på en fin svamp, smygtitt på mina nya bebisar med nitar som ber att få följa med ut snart, och så jag som ser PRECIS lika pigg och glad ut som jag är i verkliga livet. Fantastiskt!

Idag är en dag när inget känns positivt, verkligen. Jag vet inte vad regnet vill förmedla genom att inte upphöra.
Det ger sig inte. Ihålligt, hårt och piskande. Tro inte att du kommer undan. Nehärå, inte en chans.
Och förkylningen tär på mig minst lika mycket. Drained on my energy. Helt matt och tom. Skulle kunna somna precis just nu. Kan bero på bristen på sömn igår natt med visserligen.

Allmänt info annars är att jag längtar förbannat mycket till min födelsedag. Snart. 2 månader på dagen,
då är jag ute med min favorit Lims och lever loppan. Myndig och vuxen. Och ingen som kan säga vad man ska göra. Helt okej.
2 månader. 8 veckor. Sen jävlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0