Don't you let me go, let me go tonight


Precis hemkommen från bion med min kusin.
I rymden finns inga känslor. Fast det fanns det.
Massa känslor. Och jag älskade den. Älskade honom.
Människor är inte pålitliga. Dom säger en sak, men menar en annan.
Min typ av film med pricken över i:et. Grädden på moset kändes inte överdrivet.
Den var bara helt perfekt.

Glad och ensam hoppar jag nu i säng efter en lång dag. Ska sova ut. Och imorgon ska det tjänas pengar.
Sen jävlar ska secondhand länsningen i Göteborg planeras. ÅH vad jag längtar till den dagen.

Och om två månader exakt på söndag, fyller jag. Och vill ni köpa presenter så vill jag hemskt gärna ha en symaskin. För att sticka ut lite. Eller inte sticka. Sy. (Jag kan vara värdelöst fyndig jag med)

Godnatt gullegryn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag heter amanda "lillamandis" Lydén och är en tjej på 17 somrar som ääääskar din blogg ! DU ÄR MIN IDOL!

Kissie släng dig i väggen .. alice McGrath ska de va !

m.v.h ditt största fan

2010-09-17 @ 23:19:58
Postat av: Alice

NEMEN ÅÅÅH TACK <3<3<3<3, vänta bara tills jag också skaffar silikonbröst och blonda extensions. Då jävlar!

2010-09-22 @ 21:57:56
URL: http://aliceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0