Chocolate

Eftersom att endast en person i min klass märkte att jag blivit ganska mycket mörkare (och ni ska kalla er frisörer, fy) så förvånar det inte mig om inte ni gör det heller. Och med tanke på denna fantastiska bilden så ah...
I don't blame you.

Funderar starkt på att dra över lite med dammsugaren. Ser sådär ut här hemma och och mamma kommer ikväll. Egentligen ser det bara som vanligt ut. Men det duger inte riktigt denna gången. Inte när mammis kommer. Så hon ska slippa ta hand om det själv och tro att jag inte klarar det själv. Inte oroa sig och önska att hon var hemma och kunde hjälpa till, som innan. Även om jag hade velat det.
Men nu kommer hon i alla fall ett litet tag. Min mammis.


Kommentarer
Postat av: beccis

sitter här borta och räcker upp handen, heheh.

Super fint!

2010-09-08 @ 19:02:28
Postat av: Alice

Aaa du förtjänar fan en guldstjärna för att du märkte det, haha!



Tack :D

2010-09-10 @ 17:08:16
URL: http://aliceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0