You'll knock on my door, And up we'll go in white light. I don't think so.


Har varit lite fullt upp senaste dagarna, sov inte ens hemma igår därför blev det inget inlägg.
Istället åkte jag och min Lims hem till Lillmandis för sconesbakande och plugg. Det sistnämnda blev dock mest
ersatt utav Paradise Hotel, i både Svensk och Dansk tappning. Inte helt fel med lite sånt mys mitt i veckan.

Nu är jag hemma efter en dag fylld med fläng hit och dit och är helt slut. Från skolan och hem för att bara hinna med en macka och en kopp te innan det var dags att bege sig in till stan IGEN för sista teorilektionen.
Måste verkligen boka körlektion nu eftersom att det inte är mer än 4 veckor tills jag fyller (!!!).
Borde dessutom slå en pling till en tatuerare om jag ska få det gjort så snart som möljigt.
Mycket att göra som sagt.
Och nu ska jag duscha, fixa mig för sängen och vänta in att min lilla mamma ska ringa.
Borde läsa lite Dracula med så svenskaläraren blir glad. Buhu.

Hörs imorgon finisar, ciao.

Hoho, glömde säga att halsduken var ny, det hade ni inte klarat er utan att veta ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0