You never say hey or remember my name



Jag gillar hur meddelanden sprider glädje. Rätt galet egentligen.
SMS, MMS, kort, mail.
Idag fick jag post i form av ett tjockt kuvert från min fina syster.
För er som inte visste så pluggar hon i London till att bli veterinär.
I kuvertet låg ett kort med fina ord och så en tröja.
Jag och min syster har inte samma smak någonstans, så jag kan tänka mig att hon funderade både en och två gånger innan hon tillslut valde denna, men gud vad glad jag är att det blev den.
Tycker att motivet är helt underbart och det lär inte vara många här hemma som har en likadan.

Så tack Matilda, behövde detta idag ♥

Jag och mamma stack till stan efter vår lilla begravning och fick faktiskt köpt en klänning, har även fått massa annat av mamma som hon hade med sig när hon kom,men det får ni se en annan gång.
Fikade på den lilla uteserveringen som är kvar på Mignon i solen och hann även till onoff för att gnälla om att min telefon inte kommit än. "Nu tar det bara några dagar, ser får du den!" Mm det sa ni för EN MÅNAD SEN med.

Nu ska jag åka och mocka och sen ikväll åker jag och mamma min lilla röda vespa till Tvååker.
Med oss har vi vin och Paella och slut destinationen är min vän Saaras köksbord. Ser ljust ut.

Nu lyser det ett litet ljus som man ser från altanen, och där finns hon. Det ser mysigt och fint ut, så jag är nöjd.



Mike Posner - Cooler Than Me
(gilla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0