Wear designer shades just to hide your face



Lite nytt på bokfronten, den längst till vänster hade mamma med sig (ni kanske minns att jag fick en annan liknande kattbok någon gång i somras) och de andra två köpte jag igår när jag och mamma var i stan.
Ser fram emot att bli klar med 14 år till salu, som jag inte alls blev särskilt förtjust i måste jag säga, och börja med någon utav dessa. Får se om det blir en svensk eller engelsk.

Igår blev bra och mamma och jag var kvar hos Saara ända fram till småtimmarna. Saara själv somnade dock runt 12 snåret (hon var nog bra trött) medans jag, mamma och Heidi (Saaras mamma aka mammis bästa vän)
satt uppe och pratade om allt mellan himmel och jord. Eftersom att vi hade med oss huvudrätten så fixade Heidi efterrätt och det blev frukter med smällt vit choklad vilket inte var helt fel (jag är värdelös på att skippa socker, jag erkänner) Runt 3 på natten begav vi oss hemåt.

Just nu sitter jag här och försöker anmäla mig till en tävling, vilket jag inte gjort på 2,5 år. Får se hur det går.
På måndag ska även hästen provridas och jag hoppas innerligt att det går vägen.
Annars ser det ut som att dagen bjuder på ett besök hos mormor, övningskörning (WOHO) och ännu en kväll hos Saara. Ska hinna rida där emellan med och funderar på att sticka ut och gå/jogga nu faktiskt.

Tune in laterz och om ni inte såg mitt råd på en ny låtförälskelse of mine så kommer den här igen!

Mike Posner – Cooler Than Me - Single Mix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0