I'm just trying to get us on the same page

Sitter och kollar på massa How I met Your Mother i min tråkighet.
Har verkligen inte gjort någonting vettigt idag. Inget värt att dela med sig av.
Därför skriver jag och lägger upp halvtrista cambilder. Fyndigt.
Det kanske ser ut såhär nu ett tag framöver. Glest med updates.
Tills jag fått sålt hästen. Tills jag har fyllt år. Tills jag förhoppningsvis får min symaskin som jag hoppas att jag får för att jag önskar mig den så himla mycket. Tills jag kommit ur min tillfälliga gråa svacka som är fullständigt inspirationslös och förbannat tråkig. FU I say. Hoppas det känns okej. PÖSS

LIGHTS – The Listening

Kommentarer
Postat av: ALICE

Fin blogg, och så jääkla bra namn oxå ;)

2010-10-25 @ 18:49:27
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/
Postat av: Alice

Jo du har sagt det.

2010-11-15 @ 21:41:42
URL: http://aliceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0