Undercuttad, tjuhu


Smäckra bilder, jo man tackar. Men en förändring kändes väl ganska bra ändå. Det räcker inte alltid med att ta topparna. Ibland får man allt ta saker i egna händer och ändra på saker. Lite oväntat och jag funderade inte på det mer än i 10 minuter. Men det räckte. Nöjd chey.

Kom precis hem från Saara som äntliegn är hemma efter över en veckas frånvaro. Att jag ens har överlevt. Igår kalasade vi för Claudia och hyrde film. En skräckis som var förvånadsvärt bra, och så The Runaways som jag förmodligen köper i framtiden. En såndär se-om-100.000 gånger-utan-att-den-blir-sämre-film. En att samla på.
Om två dagar sticker jag och med tanke på hur jäääähähäähävla lagg mitt internet har blivit så lär jag kanske inte uppdatera med innan dess, men kanske. Såatte...happy halloween alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0