Städdax!


Bilder från torsdagens sminkning i skolan, första bilden med kalla färger och andra och tredje med varma,
vilket egentligen är min färg. Funderar starkt på att köpa en brons, guldig ögonskugga.




Och sist från hur det blev igår innan jag stack iväg till min fina lilla kusin Bella som hade sitt 16års kalas.
Någon present av mig fick hon dock inte eftersom att hon och jag beger oss om lite mer än en vecka till Belfast, och då ska det firas.

Ikväll händer inte någonting och därför tänkte jag ta tillfället i akt och städa upp lite;

- Diska
- Tvätta
- Städa

Framför allt kolla till min klädhängare och ta bort det somriga, känns lite sent ute men nu ska jag fixa det. Det lär bli mycket svart och grått som jag kommit på att jag har liggandes låååångt in i garderoben som jag glömmer att jag har. Medans jag gör detta står kanal 5 på som visar Just My Luck och det känns konstigt att kolla på den utan Saara men eftersom att hon är i Österrike på jobb så får jag klara mig.

OCH sist ska jag tillägga hur fruktansvärt mycket jag längtar till min födelsedag och om jag får en symaskin så kanske jag mycket väl gråter av lycka, SÅ många idéer har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0