Söndagkväll med peppmusik



Jag är inte den negativa typen, det skulle nog ganska många hålla med om.
Generös med skratt och alltid ett léende. Rätt rolig till och med.
Denna helgen har däremot varit ett undantag. Allt har känts sådär som bäst och i värsta fall riktigt förjävligt.
Men så är det ibland. Och jag tror att man ska låta det vara så.

Imorgon blir det däremot nya tag och jag ska bli som vanligt igen.
Jag kanske inte har någon praktik men jag löser det. Imorgon löser jag det.
Det kommer kännas pinsamt och jobbigt, men jag ska fixa det.
Så nu sitter jag och småpeppar mig själv med fruktsallad, te och Jersey Shore.
Bästa programmet ever, seriöst haha. Helt beroende.

Nu ska jag fortsätta glo, det blåser som satan och jag hatar det, kommer aldrig kunna sova </3
Aja, natttteeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0