Slutkörd


Ny hårfärg! Tänka sig att jag blev mörkare igen trots allt.
Jag orkar inte skriva något speciellt dagen till ära.
Började kl 8.10 efter en natt med på tok för lite sömn, så klart, och slutade sista lektionen 14.15.
Men såklart hade jag körskola och fick stanna kvar, trött som jag var.
Kom alltså inte hem förrän halv 7 när det börjat skymma och det enda jag egenligen kände sug efter var att hoppa ner i sängen och ladda batterierna. Självklart gick inte det nu när jag ska tävla på lördag.
Känns sådär. Lite orolig. Kanske för att det gick sådär idag. Men jag löser det.
Nu har jag kollat klart på Kungarna och ätit upp min kycklingfilé med avokadoröra och sallad
och äntligen ska jag få lägga mig.

Hörs imorgon finisar, g'night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0