She's a maniac



Jag orkade upp idag för en promenad innan skolan! Snooza visserligen i en timme...men upp kom jag. Duschade, åt gröt (braaaa alice) och sminka mig, sen var jag i skolan mellan 12 och 16.
Var med de små 1orna idag, snälla, söta små flickor (och ja jag njuter att att säga små om dem ofta, get used to it. SMÅ!) , men ett blondare gäng får man leta länge efter, haha.

Åt precis klart mina bananer med smällt choklad blandad med sirap på, helt sinnes gott.
Beger mig strax till stallet, när jag samlat energi till det. Vilket jag försökt sen jag kom hem.
Vilket jag misslyckats med sen jag kom hem. Och telefonen har inte kommit än heller.
L E   F U.
Men ikväll kommer mamma med mascara och en överraskning och imorgon är jag ledig, välsingnat, och så idol på det, heja daniel och linnea, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0