Praktiken kan gå och stoppa upp något, mhm.



Hemma från stan utan lycka i form av praktik, får spendera veckan med 3orna istället,
men det känns faktiskt helt okej, kan vara bra med lite extra träning.
Fick dock hem en transparent, militärgrön finis för hundralappen och ett nagellack.
Grått. Tajt.
Funderar på en promenix innan jag ska rida och städa. Pappa kanske kommer imorgon,
han hade nog något möte eller nått, sjukt hur han reser för sånt verkligen.
Mammis kommer på torsdag, svinglad över det verkligen, hon stannar i 5 dagar.
Gulligt att hon kommer hit bara för att jag har vart lite nere.

Nu ska jag piffa vidare, ska försöka bli lite mer bloggklok tänkte jag!
Just nu håller jag på med en liten ikon brevid min länk. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0