Piffigt, för sån är jag



Hann aldrig lägga upp något igår för att jag var tvungen att träna till tävlingen så här kommer gårdagensbilder fast idag.
Idag försov alice sig. Skönt säger jag, tror jag behövde det.
Tyckte nog däremot inte läraren. Men jag löser det.
Hemma från skolan och snart sticker jag iväg till stallet för putsning, knoppning, packning och för att rida igenom programmen. Känns nervöst och pirrigt vilket inte är så konstigt efter 2,5 års tävlingsuppehåll.
Men imorgon, då smäller det bannemig. Sovmorgon blir det dock inte.
Saara följer med ikväll iaf, som stöd och domare. Efter allvaret äter vi sallad i stallet. Mys.
Skriver listor så pennan glöder. Galet så mycket man ska ha med sig och konstigt att packa utan mamma.
Men jag klarar det. Ska ju trots allt prata med henne senare.

Nu får ni ingen mer update förrän efter tävlingen.
Lycka till alice, tack alice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0