Like a party bag of lies, booze and then deceit.


Massa blandat ifrån Urban Outfitters som jag inte hade haft någonting emot att ha här, hemma, i min garderob.
Längtar jättemycket till lovet då jag som sagt beger mig, känns som om jag behöver komma bort lite.
Se något annat och glömma lite här hemma. Pigga upp mig och liva upp stämningen nu när allt varit lite grått och tråkigt.
Hoppas att Hunter stövlarna finns där, har aldrig sett dem innan och var fundersam på vad jag tyckte om dem. Men nu är jag så gott som säker. Hoppas att mamma tycker likadant bara. Gillar också no. 3 längst upp som ni kanske till och med känner igen. Svenska Clogs i Jodphur stil. Blir alltid lite extra glad över att se lite svenskt utomlands.
Måste också tänka på viktbegränsningen på flyget OCH USA resan till Jul. Får fjärilar i magen bara jag tänker på det. Längtan.

Strax sticker jag iväg och skrittar ut med Anna, sen ska jag försöka lösa mitt problem med att jag inte har någon bok hemma till provet imorgon. Kan bli kaos. Men jag löser det. Eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0