Let go of your heart, Let go of your head


Helt färdig, det är vad jag är just nu. I kontrast till gårdagen så hann jag både rida och prata med mamma och nu dimper jag ner i sängen för att förhoppningsvis få mer sömn denna natten. Imorgon bär det av till brandstationen med klassen, på fredags väntas fikamys på blå dörren med mina hjärtegryn, kalas på lördag och sen bär det av på tisdagen. Sjalen på bilden får mig att längta. Jag älskar den. Jag älskar att det är jag och ingen annan i hela lilla Varberg (troligtvis) som har den. Den är min. Och mellan tisdag den 2e och måndagen då skolan börjar på nytt igen, så ska jag hitta ännu fler favoriter att älska som gör mig snäppet mer unik. Tajt? Som faen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0