Fulfill all your wishes with my taco-flavored kisses! Taco taco.




BLÄÄÄ!
Jag skrev och skrev, just precis faktiskt. Läste igenom och fattade hur förjävligt det var.
Jag kanske har feber. Sjuk av något slag. Skrivsjuk.
Så nu, kommer en kortfattad aslame lista på saker jag gjort:

- Gått upp alldeles för tidigt för att moppa mig till Tvauger
- Varit i skolan, gick bra
- Ätit LOVELY Frosen Yogurt, rekomenderas
- Lagat tacos till mig och papsen
- Kollat på Southpark
- Fått pappa att kolla internet och vad som är fel (hade glömt betala, hoppsan)



(fräckt med en linje mitt i inlägget va...Galet)
Bjuder på en roande länk från mitt favoritavsnitt också, check it (så fattar ni även titeln, mhm)
Så klicka Damn it!

Nu ska jag vänta vidare på att Bartenderskolan, sen ska jag sova och hoppas att min mobil kommer imorgon.
Annars jävlar. Och förlåt för sämsta svammelinlägget.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0