En panda på fingret och en blåsa på läppen, festligt.



Och ja, det är lika roligt som det låter.
Sådär ja, lite smått och gott från resan minsann, ser man på.
Ny pälsväst, röda läppar, kreatur på fingrarna, gräddgubbar och kaffekoppar på håliga bord.
Och självklart mina nya Hunters som jag invigde ikväll på resturang. Vem fan har gummistövlar på resturang?
Jo jag ser ni.
Vi har firat Halloween, shoppat i mängder, ätit ute, sprungit i regn, galopperat i full fart på galoppbanan, druckit vin och skrattat, fan vad vi har skrattat. Det är fint att se tillbaka på en resa och inte kunna låta bli att le.

Nu ska jag ge packningen en chans och sen blir det paj och kanske film. Gosh vad livet känns lätt ikväll. Pöss på er, imorgon kommer jag hem och gör Sverige osäkert igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0