I will not sing of love if it does not exist, but darling you are my only exception.


Hallihallå peeps, jag sitter proppmätt efter mammas fina middag, snart blir det efterrätt men jag vet inte hur jag orkar det.
2 dagars shopping och imorgon blir det på't igen, hoppas på finisarna ovan. Dock inte Jimmy Choo vilker jag dessvärre inte är tillräckligt förmögen för, utan likadant mönster på vanliga Hunters.

Kommer hem igen på måndag lagom till kundpasset dagen efter, saknar att klippa lite, saknar mina flickor och ponnyn, mjuka sängen och Paradise Hotel (sorgligt, jo man tackar). Men jag behövde detta, det känner jag. Man behöver komma bort ibland. Dessutom fyller jag 18 om bara 2 veckor. Tårögd blir man, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0