värsta saken som kunde hända mig

Inatt drömde jag bland dem värsta mardrömmarna jag drömt
som jag hoppas att jag aldrig aldrig aldrig behöver uppleva irl
jag drömde att min bästa vän inte fanns mer
och de värsta var att de kändes så verkligt
precis som om de hände på riktigt
jag vakna gråtandes och ville bara att hon skulle komma tillbaka
men som tuuur va, så va de bara en dröm
och min allra bästa vän finns
för om de inte hade varit så,
så hade jag nog inte klarat av att finnas mer heller
min bästa vän, med samma humor som mig
som man kan sitta och prata med i timmar utan att de blir tråkigt
som alltid har funnits för mig, enda sen i 4an
vännen jag haft allra längst, som aldrig har svikit mig
och aldrig varit nått annat än min bästa vän
även om de gick mer än ett halvår innan vi sågs när jag flyttade hem igen
så va de likadant som de alltid vart
film och glass med massa chokladsås
massa snack om hur smal man vill va,
hur långt hår man önskar att man hade
för vi tänker nästan likandant
ibland räcker de att bara titta på dig,
så fattar du
även om ingen annan hade gjort det.
Och jag tror att de är meningen att de ska va så.
för jag tror att du och jag hör ihop på nått vis.
Saara och Alice.
Alice och Saara.
Och utan Saara finns ingen Alice.
Så våga inte lämna mig,
för risken är stor att jag bara följer efter dig i alla fall.

<3


nu ska jag äta lite och sen sova
wish me better luck this time..

Kommentarer
Postat av: Saara

Aaaaw... Jag hade inte klarat en dag utan dig!

Du är absolut den bästa! Lovar att aldrig lämna dig!

ily<3

2010-05-05 @ 21:20:01
URL: http://hellosaara.blogg.se./

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0