My world was shattered, I was torn apart


Dagens shopping på Gekås. Bra skit.
SPECIELLT pyamasbyxorna.
Skönast.
Billigast.
25 spänn.
kär.
(tipsi tipsi HEHEHEHEHEH)

Kvällsmat, GILLA
tro de eller ej
men idag, kan ha varit snäppet bättre än igår
jag va jätteduktig på gympan och joggade
de gjorde iofs alla andra med...
MEN de skiter vi i
ehehehehehhe.
sen drog jag till Gekås med Agge som jag sa igår
fick handlat massa bra saker, som ni ser på bilden
awesome.
Dessutom är mammas present klar nu !
är jättenöjd och längtar tills jag får ge henne den
hihi
funderar på att hålla ett tal för lilla mamma med...
men vi får se hur de blir med de...kanske ?
NU, ska jag duscha och sen kolla på sex and the city,
CHA CHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0