I'll diet tomorrow

Hade visst glömt visa lite fler saker. Här har ni en i alla fall. Har velat ha modellen länge,
dock helst i grått, lättmatchat, men när jag såg denna för 100 kr kändes det som att den ville
följa med hem, så jag lät den. Adopterad.

Flätat är fint. Börjar fundera på hur fan håret kommer bli på P&L.
Detta kan bli en enkel lösning.

Dagen har varit händelsefattig. Nyttig. En skål flingor. Snarare bark. 98% fullkorn. Måste vara lite bra.
Och så nyss, kvällsmat. En bit kycklingfilé med sallad. Tänkte jag. Tills jag såg potatissalladen.
"Den måste ju ändå ätas upp...och det är ju inte sååå farligt mycket kvar..."
Och så kom den där stunden. Tanken. Den livsfarliga. "I'll diet tomorrow"-tanken.
Sen spårade det ut efter det. Ananas blev ananas med glass. Med chokladsås. Med kolasås.
Men mätt är jag i alla fall. Och allt det onyttiga är slut. Imorgon, då jävlar.

Nu ska jag fortsätta kolla på 16 and pregnant, imorgon blir det lektion kl 12.30
So long gott folk.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0