HELT OKEJ ATT VARA JÄTTEGLAD NU TROR JAG

Imorgon vid denna tiden. DÅ. Då jävlar.
Då är jag kanske gladast i världen.
Jag har varit så gott som lugn hela tiden.
Tills nu. Tills jag åkte till gekås och köpte det sista.
Tills jag messa vänner som redan åkt, fuskisarna.
Men nu behöver jag fan inte hålla mig mer.

Frågan är om jag blir tvungen att låsa in mig på toan,
för att hoppa runt som en galning lite diskret,
som jag gjorde när jag fick reda på att biljetten skulle bli min.
Eller om jag bara rejsar runt hela huset och försöker packa 100 saker samtidigt,
och glömma dom för att jag kommer på en annan grej just då.
Kanske både och.
Och jag kommer GARANTERAT inte somna ikväll.
Men det gör inget. Inget alls.
För fyfan va glad jag är.

Vi hörs om en vecka peeps,
Peace and love, brace yourself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0