Dem nya busstabellerna kan ju inte bli värre än de gamla - Så kunde dem de :pPPpppPP:PPp


Nej okej, jag kanske inte har riktigt såhär stora, gröna, lurviga fötter.
Men just nu önskar jag nästan att jag hade det. Idag när jag hämtade posten så hade den nya busstabellen kommit. Tänkte på förbättring. Kanske en buss till. Kanske bättre tider. Sämre kunde det ju iaf inte bli.

Trodde jag. Men det kunde de. Jag skulle vilja veta vad fan Hallandstrafiken tjänar på ett göra så att jag inte längre kan byta buss i Tvååker, eftersom att bussen jag tar som går mot Tvååker från Himle nu inte längre kommer fram 4 min tidigare den andra bussen som sen går till stan, utan nu går 4 min SENARE.

Tur att dem vet hur man uppmuntrar folk att skolka iaf. Bra jobbat.
Såatte...strejka fram till körkortet låter ju fett bra. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0