dagen efter och sur

kändes lagom party att gå upp klockan 8 dagen efter...party.
känns ännu mera party när moppen inte startar så att man inte får gjort det man ska,
och även gick upp alldeles för tidigt helt i onödan. PARTY!

Men men, nu är iaf skolan avklarad för detta året. Avslutningen igår vet jag inte rikigt...
den blev nog inte allt de jag hade hoppats på och allt jag hade tänkt mig.
Men jag har iaf konstaterat att :
  • Vissa människor borde inte dricka alkohol om dom ska bete sig som dom gör utav det.
  • Bussarna går inte som dom ska och bör inte litas på. (som tur var hade jag mamma)
  • Dead by April skriker ganska mycket. Väldigt mycket. Och av dem två låtarna som jag
    faktiskt tycker om/har hört spelades en vilket kändes mindre okej.
  • Att dra till stan är nog ändå hyffsat överskattat, ändå gör man det varje gång. Anledningen 
    varför börjar försvinna mer och mer för mig, samtidigt som en skolavslutning utan stan hade
    känts lite halvt avigt sådär.
Nu ska jag försöka få ordning på lite grejer och sen sova. Hela dagen. Kanske inte. Men fan va skönt det hade varit.
Och eftersom det är lov så spelar det egentligen ingen roll.
Underbara älskade sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0