a little bit of something

jag vet inte varför, men det är något med suddiga bilder. kanske är det
det där mysiga luddet som uppstår runt alla annars så vassa kanter.
önskar att det var så. luddiga kanter på tillvaron.
på tal om...inget.

nya linnet och en röd läppenna till läppstiftet.

städredo.

sista riktiga dagen. som inte blev särskilt riktig alls. mest såndär "sista lektionen" lektioner.
värdelöst. meningslöst. och alldeles, alldeles underbart. fast näe.

Slutade iaf tidigt, 13.48 tror jag minsann klockan blev när vi begav oss ner mot staden,
jag, Frida, Madde och Jessica. Det blev inte mycket handlat, men som alltid nånting.
Och så en finfin baguette på blå dörren med Fridis. God, trots att hon som gjorde dem
såg ut som att hon behövde ett jobbyte snarast möjligt.

NU ska jag snabbt som attan städa hela huset innan kl 18.00 (sure bacon)
SEN ska jag till stallet snabbare än attan. Hem.
och sen blir de mammahämtning. Nu har jag minsann all rätt att vara glad iaf.

vet inte om läsorken finns hos mina "läsare",
men det hoppas jag, för fan va jag slösa städtid annars.
så läs. annars suger du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0