Studentfest coming up

Man tror att man ska hinna mer på sommaren när man är ledig och allt.
Men det är nog snarare tvärtom.

Eftersom att min syster ska ha försenad studentfest, nu när hon är i sverige, på lördag så blir det en hel del städ och fix till det. Men snart så hinner jag. Snart. Hoppas jag.

Fick i alla fall lämnat in mobilen som jag säkert får betala för i slutändan, telefonjävel,
köpt en cykelkorg plus lås, köpt present till syster och säkert något mer som jag inte minns.

Nu ska jag fortsätta fixa och vara jävligt häftig med min tegelsten till mobil medans jag förövrigt saknar några utav mina fina frisör flickor lite för mycket nästan, hoppas det blir ordning på detta nästa vecka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0