Sorry babes

...För min tidigare stress som förhindrade en hyffsad kamera bild.
Töntigt som det kanske känns. Men vem vet om det finns en gnutta hopp för att sprida inspiration.
Så jag tar risken att vara töntig.

Att säga vad jag gjort idag skulle nog vara ganska kortfattat.
Vaknat, Klippt (katching), Ridit, Gått ut.
Joggingen pausar. Varför vet jag inte. Jag borde, så jag får ut lite aggressioner och tankar,
funderingar och framför allt ångest.
Fan va det är mycket alltid. Hade velat pausa, bearbeta, andas och ta en sak i tagen. Hjärnpausa.
Men så funkar det inte. Till min besvikelse.

Men nu, efter finfin mat i thailändsk tappning, ska jag dra mig till kojs.
Done for today.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0