Hemma efter sjukaste veckan

Ja då var man tillbaka igen, och det ser ut som att uppladdningen är på min sida igen.
Imorgon ska jag försöka ladda upp bilder från midsommar samt shopping och så klart Peace and Love

Många frågar hur veckan har varit. Men jag vet aldrig riktigt vad jag ska svara.
Tröttsam. Rolig. Full. Glad. Skoskavig. Illaluktande. Svettig. Äcklig. Bajamajigt.
Med andra ord helt fantastisk. För vad vore en festival utan det? På låtsas.
Jag skulle inte säga att jag längtar tillbaka, inte än i alla fall.
Men känslan utav att vara där, friheten och bekymmerlösheten är jävligt go att komma bort till,
i alla fall i en vecka. Tills man saknar.

Och faktumet att det nästan känns konstigt att det är så tyst hemma,
att man kan duscha och ladda mobilen utan att tömma plånboken,
det kanske är ett tecken på att det är dags att bege sig hem igen.

Nu ska jag försöka sova även om sovandet inte varit som det borde på senaste.
puss på er som läste och hoppas ni kommer igen imorgon!

hemskt fail. Hur märker man inte? Skärpning borlänge.

Tack för 6 fina degar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0