Hemkommen och nyshoppad

Jag trodde aldrig att jag skulle bli den där tunika typen. Det har liksom aldrig vart min grej.
Men nu, på senaste, så har jag känt att det kanske hade vart fint ändå. Och jag gillar det.
199;- är dessutom helt okej.

Kom hem igen från Stenugnsund runt halv 7 tiden, skönt att komma bort lite faktiskt.
Nu sitter jag här och tänker, att jag alltid ska fundera 2 gånger på om jag gör rätt eller inte.
Men jo, det gör jag. Det handlar knappt om felet du gjorde, mer att du inte ens klarade av att berätta det.
Ja, Jag fick ett förlåt. På beställning. Lönt.

Nu ska jag bege mig till lilla hästen och sen blir det tacos för andra gången idag.
Ikväll kommer mamma och syster och imorgon blir det falsterbo, KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fast ne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0