Fuck you, Fuck you very very much.

funderade på släktbilder. men vem fan bryr sig om släktbilder från en studentfesrt,
som dessutom var försenad?
funderade på outfitbilder, men vem fan bryr sig om vad jag råkade ha på mig på ett kalas?
En outfit vald i panik fylld med laxrullar, champagne glas och en jävla massa ballonger. Mellanstadiedisco style.
Jo du bryr dig. Sitt inte och förneka det nu när jag sätter dig på plats minsann.
Det kanske bara handlar om ett länk klick.
En nyfikenhet på hur fan hennes blogg skulle se ut.
Men lite brydde du dig. Så det fick bli en outfit.

Jag har blivit duktig. Börjat nya saker. Jogga. Och sanningen är den att jag trivs med det.
Jag har planer. Framtida idéer. Det ska ges fan på. Och det ska det göras för min egen skull.
Så ska det vara. Det är bara jag som måste vänja mig vid det, once and for all. 


Det är med en konstig magkänsla, en svag ilning och en del förvåning som jag säger att jag inte bryr mig.
Jag tror på dig Ödet, denna gången också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0