Using your headphones to drown out your mind

jag. saknar. dig.

Tror att jag är färdigpackad nu, till min stora förvåning så finns det efter många om och men (shopping) plats kvar. Bra skit. Översta bilden är tre färdigvalda outfits som jag packat. Man får ju va lite metodisk serru.

Idag började bra redan klockan 8.45, lektionen gick awesome och hon sa att jag kan gå hur långt som helst.
Tur då att man ska sälja hästen. Inte.

Resterande dagen har jag virrat runt och packat/städat/funderat.
Funderingarna som ledde till att jag blev förbannad. Mest på mig själv faktiskt.
Dom är idioter. Men frågan är om man inte är det lite själv också, trots allt.
Fast then again, how the hell could i have known?
Ni förtjänar en nominering för rollerna ni spelade
.

Nu ska jag steka ägg och ringa lite samtal (vuxet)
Vill dessutom säga till alla er som ska på HästpojkenMajas ikväll
att jag hatar er från bottnen av mit hjärta och att det lär bli jävligt bra.
ciao.


Kommentarer
Postat av: Saara

haha, fett söt </3

saknar dig<3

2010-08-15 @ 19:23:33
URL: http://hellosaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0