Jag lever på impuls nu, via fjärrkontroll.



Det kanske inte syns på bilden eller så, men jag är infact på väg att bli sjuk.
Förkyld närmare bestämt. Mindre kul. Tar en alvedon och hoppas på det bästa.
Funderar på att skita i allt som kräver ansträngning och bara vara. Blir nog så.
Så otroligt synd om mig, det är vad det är.

Nyss hemkommen från staden, gick dit efter att ha slutat klockan ett eftersom jag inte hade någon vidare buss ändå så. Det blev fika med Jessica i förmodligen lite längre tid än hälsosamt, rejält med prat hann vi med på ca 1,5 timma sen ville jag såklart kolla någon affär innan jag stack till bussen, dock köpte jag ingenting (!)

Ikväll bär det av minsann, åhjo, till min goda vän Saara. Ska smitta henne som bara den
och utnyttja henne grovt för att få åka bättre buss än vad jag fått hemifrån, helt perfekt.
Mene....ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0