Impuls plus sax likamed...


Jag vet inte. Tvekar lite, såhär i efter hand. Kanske är det vädret som gör mig skeptiskt.
Jag som varit så säker börjar tvivla, men det är försent att göra nu, det vet jag ju.
Men det växer väl. Och jag hade ju det trots allt för 2 år sen.
Något nytt, något att pyssla med och fixa, lägga tid på.
Min nya bebis, nånting får man ju ha när man inte har pojkvän.
Som kan få en att känna sig snygg, som kan göra en besviken, som kan svika när man minst anar och minst behöver.
Och just nu är det nog lite besviket. Lite ovant. Lite ojämnt. Men det löser sig.

Wear it with confidence and you'll be just fine.

Tredje kvällen på raken som jag gör samma sak, vädret gör än inte särskilt sugen på någonting.
Så jag stannar inne. Jag slänger på mig mina rosa mjukisar med hästar (mindre ny shopping) och försöker hitta något av intresse på tv. Går inge vidare än så länge och jag är trött. Kanske bara ska lägga sig? Men näe det är tidigt. Frågan är om man orkar med fångarna på fortet idag med.
Frågan är om man inte vill ha lördag när mamma och pappa kommer.
Är sugen på taco kväll, men det är inte lika kul ensam. Är sugen men har knappt något i kylskåpet.
Borde handla. Orkar inte. För trött, för tråkigt. Men det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0