By this time tomorrow, I'll be home again


vet inte riktigt varför jag lägger upp en gammal bild igen.
kanske för att jag inte hade något nyare på min gamla dator.
fattar ni? fattar jag? är det jag? kan knappt tro det.
blir nog aldrig kunna lägga upp en nytida bild efter detta.
Hur blir man fulare egentligen? Ska det inte vara tvärtom?
Får nog allt bli att höja sin fuckability lite tror ja.

Imorgon drar jag hemåt igen, tillbaka till verkligheten. Allvaret. Ansvaret.
Men nu ska jag bara njuta av att sitta här vid köksbordet med tända ljus.
äta glass och jordgubbar och småprata med min fina familj.
Och jag kan ärligt säga att det inte finns mycket som känns bättre än att veta att vi snart ses igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0