we're living in danger, we're sleeping with strangers, but nothing can change us


att kunna sitta i linne,
barbent på altanen och fika i april
medans man lyssnar på alla dom där små fina, svenska sommarlåtarna
dom där som vi alla kan utantill och som inte blir dåliga även om man hört dom säkert 1000 gånger innan
de är helt okej de.  jävligt skönt till och med.

kom hem ifrån skolan för ca en halvtimme sen
kände mig inte sååå taggad i morse,
men så kom jag att tänka på fredag.
då gick jag upp. hihi...
fick iaf fixat ögon brynen på förmiddagen
resten av dagen va ju rätt lam,
hade hellre varit hemma och solat
nu ska jag fortsätta sola lite och sen dra till stallet
man får väl passa på antar jag...
Huggsie

Kommentarer
Postat av: Saara

SOOOOLAAAARN !

2010-04-12 @ 21:00:48
URL: http://hellosaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0