night lingers on, we'll be safe until dawn

look who's back..
de va ett tag sen sist, men har vart upptagen
min syster kom i tisdags och åkte idag
så de blev ingen sovmorgon idag alls (</3)
gick upp strax innan 8 efter ett halvårs snoozning
sen åkte jag och Matilda, Saara, Claudia och Heidi till säve flygplats 
tog farväl av Matilda och sen bar de av till McDonalds för frukost, luuuuvs it
sen efter de trog vi till IKEA, blev 1000 kr fattigare och några sängkläder rikare
nu kom jag precis hem ifrån en sminkvisning hos min kusin,
har aldrig provat nått sånt förr...men de va faktiskt ganska...lärorikt ?
fick köpt lite grejer iaf som jag får i slutet av månaden.
Annars har väl inte lovet varit jäääätte händelserikt,
lite fest hos mig i onsdags, glömde att jag sa att jag ALDRIG skulle ha de igen.
efteråt kom jag ihåg varför.
nu ska jag se om jag kan få tag på Saara som skulle sova här inatt
imorgon är de skola igen, TAGGA ! fast....ne.

Saara och Claudia på IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0